Plugghäst?

Nä, jag är ingen plugghäst men däremot har jag en pluggkatt i knät! 
Skriv såhär matte...
 
Jag vet inte hur många gånger texten hoppat runt eller fått extra bokstäver i sig för att honpåbilden spinner ikapp med datorn och då självklart måste trampa lite med tassarna också (ergo; antingen klickar hon på eller skriver nåt hon inte ska.... inte för att det finns så mycket hon SKA skriva... Skulle vara lite creepy om hon hade formulerat ett ord nån dag... Anyway!) 
 
Har väl inte så mycket att säga idag. Vi körde Vasaloppsspinning på jobbet (4 timmar, 15 minuter satt de på cyklarna! Fi fan.) - jag inledde med "uppvärmning", höhö. Tur kollegan som körde timme #2 brukar ha mördarbackar, så mina fjuttintervaller blev lätta i jämförelse. Efter det laddade jag inför barnklasserna och körde igenom dem. Fick som vanligt massor av hårda kramar - ska komma ihåg att sätta mig på huk nästa gång för det gör ONT i höfterna nu - och även beröm från en förälder :) Oh yes, jag är stolt och får skryta! Det roliga är att berömmet bestod av att han upplevde att jag hade massor av energi. "Har ni inga 3-timmarspass så hon kan göra av med allt?" Say whut? Haha, jag som brukar beskriva mig själv med ordet "lugn" i mitt CV. Ska kanske lägga till en rad om "energiknippe när det krävs"?
 
Men nu ska jag koka mig en kopp te och ladda inför Så ska det låta där gamla danspolarn Bruno Mitsogiannis är med. Återkommer som vanligt då jag har nåt vettigt att säga, eller om jag bara har nåt på hjärtat eller hjärnan som svämmar över och behöver komma ner på pränt :)
Allmänt | |
Upp