Och vad fan händer här då...?


Jo, det ska Leia be att få tala om...
 
Hade det varit för inte så länge sedan så hade svaret blivit "nada", men nu är det dags för nystart! Jag gillar ju att skriva så varför gör jag det inte mer? Otroligt dumt. Det hinner hända så mycket och jag hinner tänka så mycket mellan varven så det känns som det mest blir en "Oj då, bäst att uppdatera" och så raddar jag bara upp vad som hänt sen sist. Vilket alla säkert redan vet om. Jag har även dragit mig för att skriva för mycket här då jag har en roll som lärare och inte vill att mina elever ska veta för mycket. Men det ska inte hindra mig från att skriva alls!
 
Så nystarten kännetecknas av ny design. Gillade den gamla också, men den var ändå 5 år gammal och det har hunnit hända en del sen dess. Får se om jag byter ut några av bilderna i headern och till vilka isåfall. Nu ser jag ju ut att fortfarande vara en äkta hästtjej vilket jag iofs är innerst inne, men inte aktivt i livet så att säga.
 
Vi får se vad som rör sig i mitt huvud och måste ner på tangenterna nästa gång. Nu väntar uppfräschning inför helgen genom att repetera Born to move-klasserna som drar igång på riktigt på söndag! 
Allmänt | |
Upp